Tuesday, October 27, 2009

බිත්ති හරහා පෙරටම...


බිත්ති හරහා පෙරටම...

මැජික් ශිල්පියාගේ ගෙලට තොණ්ඩුව දමා මුහුණ කළු ‍ආවරණයකින් වසා දමද්දීද ඔහුගේ දෑස් දීප්තියෙන් බබළමින් තිබූ බවත් පෝර‍කයේ යටි තට්ටුවේ හරි මැද්දෑවේ ඔහු සිටුවා අත පය බැඳ සෘජු කාය විලාසෙන් සිටිනු තමන් හොඳින්ම දුටු බවත් ලීවරය ඇද ඔහුගෙ සිරුර මළ පුඩුව තද වී එල්ලුම් ගහේ කඹය රැඳි කුඹගසේ මුදුනතේ එල්ලී කඹයේ දැඩි බව කුඹයට දැනෙද්දී ඔහු පොළවට සිරස්ව අවලම්බාකාරයෙන් දෙපසට වැනෙමින් හුන් බවත් නැවත නැවතත් කියා පෑමෙන් අධිකරණ වෛද්‍යවරයා ඔප්පු කරමින් සිටියේ අට්ටාලය මත හොවා ඇති මැජික් ශිල්පියාගේ සිරුර සුදු පරෙවියන් රංචුවකට රූපාන්තරණය වී අවකාශයට පියඹා ගොස් ඔහුගේ අවසන් මොහොතේ සිරුරේ එතී තිබුන වස්ත්‍ර පමණක් ඉතිරි වී තිබීම තමන්ට කිසි සේත්ම පිළිගත නොහැකි කාරණයක් බවත්ය. වෛද්‍යවරයා නිර්ජලීය කොපර් සල්ෆේට් කැට වලින් තැනු ප්‍රතිමාවක් මෙන් වික්ෂිප්තව කතා කරන්නට විය.


මැජික් ශිල්පියාගේ මරණ දඩුවමට සාක්ෂිය ට පැමිණ සිටි සියල්ලන් භීතියෙන් ද විශ්මයෙන් ද මුසපත් ව එකෙනෙහිම විවිධාකාර වූ ප්‍රබන්ධයන් ද හොල්මන් කතා ද ගුප්ත කතා ද කට කතා ද ගොතන්නට වූයෙන් අයෙක් කීවේ මැජික් ශිල්පියා හිර ගෙදර බිත්ති හරහා ඇවිද යනු ජේලර්වරයෙකු දුටු බවත් ඔහුගේ මරණයට හෝරා කීපයකට පෙර එම ජේලර්වරයා ලේ වමනය කරමින් මිය ගිය බවත් තවෙකෙක් ‍කී‍වේ මැජික් ශිල්පියා දූමාරයක් බවට පත්වී සිර ගෙදර ඉතා කුඩා කවුළුවකින් පාවී එළියට ගිය බවත් එය දුටුවෙකු ගොලු වී ඇති බැවින් වැඩි විස්තරයක් දැන ගැනීමට බැරි වූ බවත්ය. කෙසේ වුව ද හිර ගෙදර බිත්ති සහ කුඩා කවුළු වලින් පිටතට පියඹාගත නොහැකි වූ සුදු පරෙවියන් සිවු දෙනෙකු දැල් දමා අල්ලා ගන්නට සමත් වීමෙන් අනතුරුව සියලු පර්යේෂණයන් මේ කුරුල්ලන් කෙරෙහි යොමු වීමෙන් සිර ගෙදර මුරකාවල් ලිහිල් වූයෙන් මැජික් ශිල්පියා සැඟව සිට පැන යන්නට ඇතැයි අධිකරණ සහ බන්ධනාගාර අමාත්‍යාංශය හදිසි චක්‍රලේඛයක් එවීමෙන් පසු බන්ධනාගාර නිලධාරීන් එකසිය විසි හතර දෙනෙකුගේ සේවා තහනමකට ලක් වූයෙන් ඔවුහු වික්ෂිප්තව සිය ‍නිවෙස් කරා ආසන්නතම දුම්රිය ස්ථානවලින් එවෙලේ සූදානම්ව තිබූ දුම්රිය වෙත නැගී අන්ත්‍රස්දාන වූහ. ඔවුන් නිදි වර්ජිතව රාත්‍රීන් තිහක් ගත කිරීමෙන් පසු රාජකාරි සඳහා වාර්තා කළ දිනයේ සේවකයන් එකසිය විසි දෙනෙකුට නැවත ලෙඩ නිවාඩු දමා රෝහල් ගත වන්නට වූයේ ඔවුනගේ ඇස් වසා ගැනීමට පවා නොහැකි ලෙස ඇහිපිල්ලම් නලලට තද වී තිබීම‍ හේතුවෙන් ඔවුනගේ ඇස්වලින් දිගින් දිගටම කඳුළු ගලා ඒමටත් කහපාටින් කොළ පාටින් කබ ජාතියක් ගලා ඒමත් නිසා දරුණු වසංගතයක් බන්ධනාගාරය තුළ ව්‍යාප්ත වීමට ඇති ඉඩකඩ වළක්වා ලනු පිණිසය.

කෙ‍සේ වුවද පිළිගත හැකි වාර්තාවක් ඉදිරිපත් කරන ලද්දේ මහාචාර්ය ඩෙස්මන්ඩ් මොරිස් ආරච්චි විසින් බැවින් එම වාර්තාවට අනුව මැජික් ශිල්පියා සිරගෙදර බිත්තියක් තුලින් යාමට සිය සෙවණැල්ල පාවිච්චි කර ඇති බවත් එම සෙවණැල්ල බිත්තිය මත පතිත වූ එම උදෑසන තදින් හිරු පායා ඇති බවත් එම හිරු එළිය සිර කුටියේ කවුළුවෙන් පර්යාලෝකය වී ඇති බවත් අක්ෂාංශ සහ දේශාංශ මැන ගෙන සූර්ය ස්ඵුටය නිවැරදිව ගණනය කර බැලූ විට එම රශ්මිය මැජික් ශිල්පියාගේ සිරුරේ වූ කාබන් අංශු සෙවණැල්ල දිගේ බිත්තියේ ප්‍රක්ෂේපිත වර්ගඵලයේ සංචිතව පැවති එම බිත්ති තැනූ ශ්‍රමිකයන්ගේ ශ්‍රමය හා මුසුවී ඔහුගේ සිරුර නිරුපද්‍රිතව සිරගෙයි බිත්තිය හරහා එළියට ගොස් ඇති බවයි. මෙම වාර්තාවෙන් කුපිත වූ අධිකරණ ඇමති වරයා වහාම කැබිනට් පත්‍රිකාවක් අනුමත කරගත්තේ මින් ඉදිරියට හිරගෙවල් තැනීම සඳහා කම්කරු ශ්‍රමය භාවිතා කිරීම අහෝසි කළ යුතු බවටත් එම බිත්ති තැනීම සම්පූර්ණයෙන්ම රො‍බෝ යන්ත්‍රවලට පැවරිය යුතු බවත් කිසිදු හේතුවක් නිසාවෙන් කම්කරුවෙකු හෝ එම ක්‍රියාදාමයට සම්බන්ධ කර නොගත යුතු බවත් කෙටුම්පත් ගත කෙරුණි.
රොබෝවරුන් යොදා විවිධ බන්ධනාගාර නිර්මාණය කිරීමේ දී විශාල වශයෙන් අරමුදල් ජාත්‍යන්තර රොබෝ ආයතන සමග ගනුදෙනු කරන්නට යෙදුනෙන් ඒ හා සම්බන්ධ ඇමතිවරු කීපදෙනෙකු ගේ පෞද්ගලික වත්කම් ඉහළ යාම ඉවසාගත නොවූ වෙනත් පසු පෙළ මන්ත්‍රී කණ්ඩායමක් මේ කැබිනට් පත්‍රිකාවට සිය විරෝධය පා රාජ උදහසට ලක්ව, සිරගතව, එහි සිට උද්ඝොෂණයක් ක්‍රියාත්මක කරන්නට වූයෙන් සිරකරුවන් විශාල ප්‍රමාණයකට ඉමහත් අකරතැබ්බයන්ට මුහුණ දෙන්නට සිදුවූයෙන් ඔවුන ද ඇතුලුව රාජකීය මන්ත්‍රී කණ්ඩායමම වීරයන් ලෙස, සිරගත නොවී සිටියවුන් සලකන්නට වූයෙන් වහා ජනතා හඬට කන් දුන් රාජාණ්ඩුව ඔවුන් සියල්ලන් නිදහස් කළ අතර මෙලෝ හසරක් නොදත් අපරාධ කරු‍වෝ වහා ලද අවසරයෙන් සිය දෛනික කටයුතු ආරම්භ කරන්නට වූහ.


මේ හදිසි තීරණය හේතුවෙන් ඉන් ඉදිරියට කම්කරුවන් යනු කුමන ආකාර ගන්නා වූ අයවළුන් දැයි විවාදයක් පාර්ලිමේන්තුවේ ගොඩනැගුනු අතර බො‍හෝ අය කීවේ තමන්ට කම්කරුවන් ගැන කිසිදු අවබෝධයක් නැති හෙයින් පිරිසිදු කම්කරුවෙකු පාර්ලිමේන්තුවට ගෙනැවිත් ව්‍යවච්ඡේදනය කර ඔවුන් අන් අයගෙන් වෙන් කර හඳුනා ගත හැකි ලක්ෂණ කවරේදැයි පර්යේෂණ කළ යුතු බවයි. සමහර මන්ත්‍රීවරු කීවේ කම්කරුවන්ට උණ්ඩුක පුච්ඡයක් නැති හෙයින් ඉතා පහසුවෙන් හඳුනා ගත හැකි බවයි. නමුත් උණ්ඩුක පුච්ඡය දැක ගැනීමේ ක්‍රමය එම මන්ත්‍රීවරු සභාවට ඉදිරිපත් නොකළ හේතුවෙන් පළමු යෝජනාව ස්ථිර විය. මින් උද්‍යෝගයට පත් ආණ්ඩුවේ උපදේශකයන් පුවත්පත් වල මහ විශාල දැන්වීම් පළ කොට කම්කරුවෙකු සොයා වෙ‍හෙසෙන්නට වූයෙන් කිසිවකුත් තමා කම්කරුවෙකු යැයි කීමට නොහැකි වූහෙයින් ද ඉදිරිපත් නොවූ හෙයින් ද සියල්ලෝ නිෂ්පාදන බලවේගවල අයිතිකරුවන් වශයෙන් සමාජයේ සියළුම ජන කොටස් හඳුනා ගන්නට හැකි වීමෙන් පසු කම්කරුවෙකු සොයා එවන ලෙස ඇමරිකානු තානාපති කාර්යාලය හරහා පණවිඩ යැවූව ද ඔවුනට එකදු කම්කරුවෙකු සොයා ගත නොහැකි වීමෙන් රජාණ්ඩුව කණස්සල්ලට පත් විය. නිෂ්පාදන බලවේග ලෙස බහුතරයක් හඳුන්වා තිබුනේ අනාගත දිනෙක දී තමන් කුමන හෝ ආකාරයක නැවුම් නිර්මාණයකට දායක වීමට පූර්වාභ්‍යාසයේ යෙදෙන බවත් ඉන් සමහරක් කවි නිෂ්පාදනය කරන බවත් තවත් සමහරු අදහස් නිෂ්පාදනය කරන බවත් තවත් සමහරු විහිළු නිෂ්පාදනය කරන බවත් යනාදි වශයෙන් ඔවුනගේ නිෂ්පාදන හැකියාවන් ද එම හැකියාවන් විසින් අනාගතයේදී තමන්ට අත්වන ප්‍රාග්ධනය හේතුවෙන් තමන් නියත වශයෙන් ම ධනපතියන් බවට පරිවර්තනය වන බවත් ඉතාම උද්‍යෝගයෙන් පවසන්නට වූයෙන් සමාජයෙන් කම්කරුවෙකු සොයා ගැනීම සරල කාරණයක් නොවන වග මෙම විශේෂ කටයුත්ත ක්‍රියාත්මක කිරීමට පත් වූ පාර්ලිමේන්තු කමිටු‍වට වහාම වැටහුණි.


වෛද්‍යවරු, තමන් අති විශාල වැටුප් වලට හිමිකම් කියන හෙයින් ද සුඛෝපභෝගි වාහන වාරික ගෙවා පාවිච්චි කරනා බැවින් ද ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් වැනි උසස් සමාජය පරිහරණය කරන දෑ භාවිතා කරන හෙයින් ද රුපියල් දෙදහස් පන්සීයක වැටුපට වැඩකාරියක් ගෙදර වැඩට ඉන්නා හෙයින් ද නිෂ්පාදන බලවේගවල හිමිකම් වශයෙන් දරුවන් සෑදීමේ හැකියාවෙන්ද පෝෂිත බැවින් තමන් කිසිදා ශ්‍රමය වගුරා වැටුප් ලබන කම්කරුවකු වශයෙන් වර්ගීකරණයට අයත් නොවන වගත් එබඳු සමාජ තලයන් හි වැජඹෙන කිසිවකුත් කම්කරුවකු ලෙසට හඳුනා ගැනීම නීති විරෝධි බවත් එය කිසිසේත්ම වෘත්තිකයන්ගේ ආත්මාභිමානයට හොඳක් නොවන පරිහාසයක් බව ද කීයෙන් ඔවුන් මෙන්ම ඉංජිනේරුවරුන් ගණකාධිකාරිවරුන් නීතිඥයන් මිනින්දෝරුවන් ව්‍යවසායකයන් ද ගුරුවරු ද යනාදී මෙකී නොකී සියළු වෘත්තිකයන් පෙළ ගැසී එකට සිටියෙන් ඔවුනගේ ශ්‍රමය බන්ධනාගාර බිත්ති සමග සම්බන්ධ කරන්නට තැත් කරන්නන් ට සිය කිසිසේත්ම අවකාෂය්ක නොදී සිය තර්ක හකු‍ලා ගෙන යන්නට තරම් බලගතු වෘත්තී සමිති ක්‍රියාමාර්ග දියත් වූයෙන් මෙම පාර්ලිමේන්තු පර්යේෂණය උදෙසා කම්කරුවෙකු සොයා ගැනීමේ අර්බූදය ජාත්‍යන්තරය කරා යොමු විය. තවද එතුවක් කල් බොහෝ අය දැන නොසිටි නිෂ්පාදන බලවේගයක් ලෙස වර්ගයා බෝ කිරීමේ හැකියාව පිළිබඳ සත්‍ය අනාවරණය වීමත් සමගම පිරිමි සංහතියම ධනපතියන් බව අවධාරණය කර ගත්තෙන් සියළුම පිරිමින් ඉන් අමන්දානන්දයට පත්ව සිය නිෂ්පාදන බලවේගය ප්‍රදර්ශනය කරමින් මිදුල්වල පාරවල් වල සහ සඳළුතල වල ගැවසෙන්නට වූයෙන් කාන්තාවන් ද සිය නිෂ්පාදන බලවේගය ගැන සංවාදයකට පැමිණෙන්නට වූයෙන් මහා කාලගෝට්ටියක් රටපුරාම ඇති වන්නටත් කාන්තාවන් හර්තාල් කරන්නට ද පටන් ගත්තෙන් මේ පිළිබඳව අනවරතයෙන් මැදිහත් වන්නට රාජාණ්ඩුවට සිදු විය.

කාන්තාවන්ගේ සටන් පාඨය වූයේ පිරිමින්ට මෙන් ප්‍රසිද්ධියේ තම නිෂ්පාදන බලවේගය එළි දැක්වීමට සුදුසු පරිදි සිය ගර්භාෂය සිරුර තුළින් පිටත මල්ලක ස්වරූපයෙන් සකස් කර දිය යුතු බවත් එය කැන්ගරු ආකෘතියකින් තමන්ට පහසු ආකාරයට පසු පසින් තිබීමෙන් එදිනෙදා කටයුතු කරගෙන යාමට ද බාධාවක් නොවන බවත් මෙය කඩිනමින් විසඳා තමන් ද පිරිමින් මෙන්ම ධනපතියන් ලෙස පිළිගත යුතු බවත්ය. මේ ගැටළුව කෙරෙහි අවධානය ලක් කළ රාජකීය සභාව මේ සඳහා යෝජනා ඉදිරිපත් කරන ලෙස ප්‍රසිද්ධ විද්‍යාඥයන්ට දන්වා යැවීමෙන් අනතුරුව නොබෙල් ත්‍යාගලාභි භෞතික විද්යායඥ ගුරුවරයෙකු වාෂ්ප එන්ජිමේ ආකෘතියකට පුරුෂ සහ ස්ත්‍රී ප්‍රජනන අවයව පුරුද්දා නිර්මාණය කල චිත්ත පර්යේෂණ වාර්තාවකට අනුව මෙයාකාරයෙන් ගර්භාෂය විස්ථාපනය කිරීමෙන් ප්‍රජනන ක්‍රියාවලිය සාර්ථක කරගනු පිණිස පියයුරු වල පිහිටීම ගණනය කර පෙන්වා තිබුනේ ඒවා හිස මත ස්ථානගත කළ යුතු බවයි. මෙම අදහස ප්‍රසිද්ධ වීමත් සමගම සියළු සටන් කාමිනියන් සිය සටන අතහැර දැමූ අතර එම වාර්තාව සකස් කළ මහාචාර්යවරයාට කොණ්ඩා මෝස්තරකාරිනියන්‍ ගේ සංගමය විසින් සිය කෘතඥතාවය පළ කළේ තම වෘත්තීයට එරෙහිව ආ කුමණ්ත්‍රණය පරාජය කිරීමට ඔහුට හැකි වූ බව ප්‍රීතියෙන් දන්වමිනි.

සිය නිෂ්පාදන බලවේගය ප්‍රසිද්ධියේ ප්‍රදර්ශනය කිරීමේ හැකියාවක් කාන්තාවන්ට නොවූයෙන් සිය කැමැත්තෙන් ඔවුන් නිර්ධනයින් ලෙස සංස්ථාපිත වීමට එකඟ වූයෙන් රූපලාවන්‍ය කෙරෙහි පැවති ඔවුනගේ අතිමහත් උනන්දුව හේතුවෙන් ඔවුන්ගේ පන්තිමය අවශ්‍යතාවක් ලෙස එය වටහා ගත් පාලක පක්ෂ විසින් ප්ලාස්ටික් සර්ජරි සහ විලවුන් ආලේප වර්ග සහ රූපලාවන්‍යයට අදාළ සියළු දේ ගැසට් නිවේදනයකින් අත්‍යවශ්‍ය ‍ද්‍රව්‍ය ලෙසද ඒවා මත පනවා තිබූ සියළු බදු ඉවත් කිරීමෙන් ද ඔවුනගේ පන්තිමය වශයෙන් ගොඩනැගී තිබූ හීනමානය සනසා ලන්නට කටයුතු කළ හෙයින් පිරිමි සිය සිතැඟි ලෙස කාන්තා රූ සපුව දෘශ්‍යමය ක්‍රීඩා භාණ්ඩයක් ලෙස තහවුරු කරගත්තෙන් ලෝකයේ ප්‍ර‍ථම වතාවට කාන්තා සිරුරේ නග්න රූප රැගත් ප්ලේබෝයි සඟරා උණු කැවුම් මෙන් වෙළඳපොල ආක්‍රමණය කළ අතර එම ඡායාරූපවලට පෙනී සිටීමෙන් කාන්තාවන් සිය නැති වූ ධනපතිභාවය උපයා ගත්තෙන් ඔවුන් පිරිමින්ට නොදෙවෙනිව සිය නිෂ්පාදන බලවේගය ලෙස සිය සිරුර ප්‍රදර්ශනය කිරිමට පටන් ගත්තෙන් සියළු මනුෂ්‍ය ප්‍රජාවම ධනපතියන් බවට එක රැයින් පරිවර්තනය විය.

එලෙස සඟරාවලට සිය සිරුර ඡායාරූප ගත කිරීමට ඉඩක් නොලද කාන්තාවන් විවිධ ආකාරයට පිරිමින් වසඟයට ගැනීමෙන් නිළියන් ගායිකාවන් නාටිකාංගනාවන් නිරූපිකාවන් සහ ගණිකාවන් වැනි විවිධ ධනපති රැකියා නිර්මාණය කරගත්තේ සිය ප්‍රාග්ධනය වූ රූ සපුවේ ආනුභාවයෙනි. එම රැකියා නිර්මාණයෙන් පසුවද ඉතිරි වූ සමහර කාන්තාවන් බිරිඳ නමැති ස්වයංරැකියාවට යොමු වීමෙන් අනෙකුත් සියල්ලන් සම්පූර්ණ වශයෙන්ම කැපවී සිදු කරන රැකියා සියල්ලම මද මද වශයෙන් කරන්නට පටන් ගත්තෙන් අනෙකුත් රැකියාවල නියුතු වූවන්ගේ පැවැත්ම වඩාත් තහවුරු විය. සියළුම අවස්ථා වලදී පිරිමින්ට සිදු වූයේ සංසන්දනාත්මකව ගැහැණුන්ගේ ක්‍රියාකලාපයන් ඉවසා සිටීමටය. සෝම පානයෙන් මත්වන පිරිමින් එකිනෙකා හා වාද කරගත්තේ ගැහැණුන්ට ගර්භාෂය සම්බන්ධව ඇති අවුල හේතුවෙන් තමන් හා ධනපතියන් ලෙස සම තැන ගැනීමට නොහැකි වීම නිසා ඔවුන් අධික ලෙස මෝඩකම් කරමින් පිරිමින්ගේ අවධානය ගැනීමට වලිකන බවය. මළ ගෙවල්වල රාත්‍රීන් ගෙවා යන තවත් අයගේ ප්‍රසිද්ධ සංවාදයක් වූයේ කාන්තා සිරුර ප්‍රති නිර්මාණය කිරීමේ න්‍යාය සම්පූර්ණයෙන්ම කාලය නාස්ති කිරීමක් බවත් ඔවුනට තවත් වැඩි පුර පියයුරක් ලබා දීමට හැකි නම් එම වැඩපිලිවෙලට පක්ෂව සිය ඡන්දය දෙන බවත්ය. මේ පිළිබඳව පර්යේෂණ පවත්වන්නියන් කියා සිටියේ දැනට තියෙන පියයුරු වලින් පවා සිය සිරුරේ ගුරුත්ව කේන්ද්‍රයට අනවශ්‍ය බලපෑමක් වන බවත් මේ යෝජිත ප්‍රතිසංස්කරණ මගින් සිය සමාජ ස්ථාවරය වර්ධනය වුවත් සිය කැට් වෝක් සඳහා භාවිතා වන රිද්මයන් කෙරෙහි අවදානමක් ඇති විය හැකි බැවින් පවතින ආකෘතිය වඩාත් සමතුලිතතාවයක් ඇති කරන බවත්ය.

මේ අයුරින් ජනතාව සංයමයකින් දෛනික කටයුතු කරගෙන යන්නට වූයෙන් රාජ්‍යය ඉතා බලවත් විය. හාමතේ මියැදුන මිනිසුන් ද මන්ද පෝෂණයට ලක් වූ දරුවන් ද දූෂණයට ලක් වූ කාන්තාවන් ද සිය අවසන් හුස්ම හෙලන්නට මත්තෙන් ඔවුන් මෙතුවක් කල් ධනපතියන් ලෙස හෝ ධනපතියන් බවට පත්වෙමින් සිටි අය බවට සිහි කැඳවන්නටත් එම විශේෂ පණිවිඩය ඇසීමෙන් සිය චිත්තාභ්‍යන්තරයන් ආලෝකමත් වී මරණින් පසු ද මේ ක්‍රමයටම අනුගතව යළි උපදින්නට ඔවුන් පොරොන්දු කරවා ගැනීමෙ විශේෂ රාජ්‍ය වැඩපිලිවෙලක් ක්‍රියාත්මක වූයෙන් ඔවුනගේ භූමදාන කටයුතු රාජ්‍ය අනුග්‍රහයෙන් උත්සවශ්‍රීයෙන් පැවැත් වුණි.

මේ සියළු සිදුවීම් මේ ආකාරයෙන් ගලා යද්දී මැජික් ශිල්පියා සිරගෙයින් පැන ගිය බව සියල්ලන්ටම අමතකව ගිය හෙයින් හෙතෙම ඈත වනගත පෙදෙසක නොදියුණු ග්‍රාමයක සිය මැජික් සංදර්ශණ පවත්වන්නටත් ආධුනික මැජික් ශිල්පීන් බිහි කරන්නටත් පටන් ගෙන තිබුනි. අහම්බෙන් ඔහු හමු වූ ධර්මසේන නම් වූ පුද්ග‍ලයෙක් ඔහුගේ සිනමා නිර්මාණයේ ප්‍රධාන චරිතය රඟපාන්නට මෙම මැජික් ශිල්පියාට ආරාධනා කළෙන් එම සිනමා පටය තිරගත වීමත් සමග නැවත මැජික් ශිල්පියා ගැන මතකය රාජාණ්ඩුවට ඇති වේයැයි මැජික් ශිල්පියාගේ අත් උදවුකරු මතක් කළ හෙයින් ඔහු එම ඉල්ලීම ප්‍රතික්ෂේප කර ඉතා කුඩා දර්ශනයකට පමණක් වෙස්වලා ගෙන සහභාගි විය.

අදටත් අහස් ගවුව චිත්‍රපටයේ ඉතා කුඩා ජවනිකාවක පෙනී සිටින්නේ එම මැජික් ශිල්පියා බව මේ වනතුරු කිසිවෙකුත් නොදැන සිටීම පුදුමයක් නොවේ.

11 comments:

  1. මුලින් ම මේක කියවද්දි දැනුනේ මැජික්ලන්තෙ කතාවක් වගේ.එහෙම පොතක් මේ පොඩි ළමයි කියවනවා දැකල තියෙනවා.මාත් කියවලා තියෙනවා වගෙ.

    ඒත් ටිකක් ඉස්සරහට යද්දි මැජික්ලන්තෙන් සිරිලංකාවට සමාන ලන්තෙකට ආව වගෙ දැනුනා. මේ වගේ දේවල් නම් වෙන්නෙ වෙන කොහේවත් නෙමෙයි සිරි ලංකාවෙම නේන්නම්.
    හකාවතී බලාගෙන අර රජ්ජුරු තුමා ඔයාට නඩු දායි ඔන්න. මේ වගෙ දේවල් රාජ උදහසට ලක් වෙන බව දන්නෙ නැද්ද? ඔන්න ඔහේ රාජ උදහසට ලක්වෙලා අපිට මේ වගෙ කතාවක් හෙම කියවන්න තියෙන චාන්ස් එක නැති කරනවා හෙම නෙමෙයි ඔන් කිව්වා.

    ReplyDelete
  2. කරකලා අතෑරියාට .. උස්සලා පොළවේ ගහන එක..!එළ එළ..

    ReplyDelete
  3. serama katandara baluwe ada
    wishishtayi hakawati
    athi wishishtayi

    wish y can produce more

    ReplyDelete
  4. හරි ම අපූරුයි..! අති සුන්දරයි....!

    ReplyDelete
  5. " කාන්තා පියයුර කැට් වෝක් එකකදී, ඒ සිරුරේ ගුරුතවාකර්ෂනය ට බල පාන්නේ කොහොමද කියලා හොයාගත්ත නම් කසාද බැඳපු දවසක මධුසමයේදී මම ඉන්නේත් "යුරේකා" කියාගත්ත ගමං ...! "

    මැජික් කාරයා අස්සේ ඉඳන් හකාවතී අපේ ඔලුව ඇතුලේ මවන මායාලන්තේ අපේ ඉල්ලංකාව ට සමාන කමක් දක්වනවා. නමුත් ටිකක් වෙලා යනකොට මෙන්න හිතෙන්න ගන්නවා.., මොන මායලන්තේද..? මේ නම් අපේ ම අපේ සියල් සපිරි සිරි සුරපුර නේ මේ කියලා...?

    හකාවතී මෙව්ව ලියන්න ගන්න පෑන පොඩ්ඩ්ක ඉල්ලගන්න බැරිද අප්පා....! :)

    තරහා අවසර...!

    ReplyDelete
  6. හකාවතී යේ තීම් එකනම් හරිම අගේයි...! ලියැවෙන්න තියෙන ලස්සන මායාකාර අනාගත ලියමන් වලට මගේ උණුසුම් සුභපැතුම්...!

    ReplyDelete
  7. සරළවම කියන්න තියෙන්නේ විශිෂ්ඨයි!

    ReplyDelete
  8. හකාවතී,
    උඹ දන්නවාද ඔය විද්‍යාඥයෝ දැන් හොයාගෙන යනවාලු මිය ගිය මිනිහෙකුගේ මොලෙන් ඒ බුද්ධියෙන් හෝ එවැනි බුද්ධියෙන් තව මිනිසෙකුට පවරන්න පුළුවං ක්‍රමයක්. ඔය ඔය ඒක ඒක ධනපතියෝ ළඟ තියං ඉන්නවාලු ඒක ඒක අයගේ මොල ගෙඩි එහෙම.

    අනේ හකාවතී අසරණ මට උඹේ ඔය මෝලේ දන් දෙන්න බැරිද දවසකට? නැත්තං පැයකට???

    කට නැහෙච්ච කතාවක් කිව්වා නම් සමා වෙන්නට ඕනේ, දැන් මම පරක්කු වෙලා උඹේ කතාන්තදර හින්දා ඒක ඒක ලෝකවල ඒක ඒක මනෝ චිත්ත අස්සේ ගිහින් මොලේට මහන්සිද කොහේද? මෙහේ ඉඳං අන්තත අවකාශයටත් ගිහිං ආයිං සිරිලක්කාවට ගිහිං කොළඹට ගිහිං ඇමෙරිකාවට ගිහිං රතු බිට් රූට් ලෝකේට ගිහිං ආයිත් කැනඩාවේ ඉන්න මගේ ගාවට ඇවිත් ඔන්න බත් ඒක අතේ තියාගෙන ලැප්ටොපට ආපහු ගෙනාපු හිත බත් පිඟානේ වෑජන අඹරන දකුණු අතෙන් ඈත් වෙලා රස්තියාදු ගහන්න ගිහා කියන්නේ කොච්චර දුරක්ද!!!

    උඹට නම් මනුෂ්‍යයෙක් වෙන්න බෑ, ආදීමත් කාලෙක හිටි සාහිත්‍යකාරයෝගේ ආත්මයක්ද කොහේද! එතරම්ම විශ්මජනකයි!!! මම මේ කිව්වේ ඔක්කෝම කතාවටත් එක්ක, ඒත් කිව්වා මදි අප්පා.

    අපොයි පැයක්ට වැඩිය ගිහිං මේ වියමන කියවන්නට විතරක්! ලෝභ වුණාට ආයිත් යන්න වෙනවා සැබෑ ලෝකයට!!!-!!!-!!!

    ReplyDelete
  9. හකාවතී,
    උඹ දන්නවාද ඔය විද්‍යාඥයෝ දැන් හොයාගෙන යනවාලු මිය ගිය මිනිහෙකුගේ මොලෙන් ඒ බුද්ධියෙන් හෝ එවැනි බුද්ධියෙන් තව මිනිසෙකුට පවරන්න පුළුවං ක්‍රමයක්. ඔය ඔය ඒක ඒක ධනපතියෝ ළඟ තියං ඉන්නවාලු ඒක ඒක අයගේ මොල ගෙඩි එහෙම. තව අය කියනවා පණ පිටින් ඉන්න අයගේ ඒවාත් කොපි කරන්න පුළුවං කියලා.

    අනේ හකාවතී අසරණ මට උඹේ ඔය මෝලේ දන් දෙන්න බැරිද දවසකට? නැත්තං පැයකට???

    කට නැහෙච්ච කතාවක් කිව්වා නම් සමා වෙන්නට ඕනේ හකාවතී, දැන් මම පරක්කු වෙලා උඹේ කතාන්තදර හින්දා ඒක ඒක ලෝකවල ඒක ඒක මනෝ චිත්ත අස්සේ ගිහින් මොලේට මහන්සිද කොහේද? මෙහේ ඉඳං අන්තත අවකාශයටත් ගිහිං ආයිං සිරිලක්කාවට ගිහිං කොළඹට ගිහිං ඇමෙරිකාවට ගිහිං රතු බිට් රූට් ලෝකේට ගිහිං ආයිත් කැනඩාවේ ඉන්න මගේ ගාවට ඇවිත් ඔන්න බත් ඒක එක්ක ලැප්ටොපට ආපහු ගෙනාපු හිත බත් පිඟානේ වෑජන අඹරන දකුණු අතෙන් ඈත් වෙලා රස්තියාදු ගහන්න ගියා කියන්නේ කොච්චර දුරක්ද!!!

    උඹ නම් එතරම්ම විශ්මජනකයි! මම මේ කිව්වේ ඔක්කෝම කතාවටත් එක්ක, ඒත් කිව්වා මදි අප්පා කියවන්න සිංහල පොත් නැති මට දැනුන හැඟිම් කියන්න.

    අපොයි පැයක්ට වැඩිය ගිහිං මේ වියමන කියවන්නට විතරක්! ලෝභ වුණාට ආයිත් යන්න වෙනවා සැබෑ ලෝකයට!

    ReplyDelete